Українську електричну вантажівку CoolOn почнуть збирать у Львові вже у 2022 році, наразі розробники приймають замовлення (ціна — від $16 тис.)

0

Українську електричну вантажівку CoolOn почнуть збирать у Львові вже у 2022 році, наразі розробники приймають замовлення (ціна — від $16 тис.)

Українську електричну вантажівку CoolOn почнуть збирать у Львові вже у 2022 році, наразі розробники приймають замовлення (ціна — від $16 тис.)

Ми неодноразово розповідали про українську електричну вантажівку CoolOn, а зараз з’явилася нова цікава інформація про цей проект. Зокрема, видання AutoGeek поспілкувалося з засновником CoolOn Віталієм Бризгаловим, який зазначив, що вже є домовленість про місце, де будуть збирати електричну вантажівку.

11

У перший рік CoolОn Motors (раніше відома як Murmuration Technology) планує випустити 2000 вантажівок, а надалі річні обсяги виробництва планують збільшити до 20 000 одиниць.

«Вантажівка буде по-справжньому made in Ukraine – збирати ми її будемо на орендованих потужностях у Львові. Вже приймаємо замовлення, але грошей за це поки що не беремо.

Всі імпортовані мікросхеми, які були задіяні у проекті, вже замінили на власні. Були складнощі лише з однією платою, проте ми її перепроектували, заразом спростили та покращили блок мотора.

Та й взагалі, наші розробники готові навіть на транзисторах робити проект, якщо буде потреба. Розробка власних плат та схем дуже додає безпеки проекту», – повідомив Віталій Бризгалов.

В основі вантажівки CoolОn лежить універсальна модульна платформа, яка дозволяє будувати моделі з різним розміром колісної бази та типами кузовів. Рівень локалізації виробництва електричної вантажівки CoolOn складає близько 80%.

В основі розробки – три ключові компоненти:

  • COOLDRIVE – новий електропривод власного виробництва на основі технології без магнітів. Двигун потужністю від 50кВт до 120кВт може встановлюватись на передню, задню або на обидві вісі.
  • COOLBATT – акумуляторна система на основі літій-залізо-фосфатних комірок LiFePO₄, з власною системою моніторингу стану та захистом. Базова версія ємністю 40кВт-г, з можливістю розширення до 60кВт-г.
  • COOLBLOCK – централізована система бортової електроніки, об’єднана інтелектуальною цифровою мережею. Система самодіагностики, та постійний онлайн моніторинг на сервері компанії.

Зазначимо, що прототип 2020 року був обладнаний допрацьованим вентильним двигуном, в якому замість незалежних обмоток використані недорогі трифазні блоки. Як заявляли під час прем’єри, у базовій версії електровантажівка буде передньоприводною. Другий мотор, який перетворить його на повноприводний, буде доступний за доплату. Залежно від приводу потужність вантажівки складе від 40 до 109 к.с. Максимальна швидкість – 90 км/год.

1111

Габаритна довжина вантажівки – 5 000 мм, ширина – 1 700 мм, висота – 2100 мм. Розмір вантажної платформи – 1700 х 3100 мм. Об’єм вантажного простору – від 9 до 12 м3. Вантажопідйомність – від 1,5 до 2,5 тонн.

CoolOn використовує літій-залізо-фосфатний акумулятор (LiFePO4) ємністю 40 кВт∙год власної розробки, виготовлений з китайських елементів 21650. Потужність базового зарядного пристрою – 6,6 кВт. За доплату електровантажівку укомплектують трифазною зарядкою на 22 кВт або портом швидкої зарядки. Заявлений запас ходу – 200-300 км. Мінімальний цінник – $16,000.

Джерело: AutoGeek